Garantie & klachten
Heb ik garantie op de producten van KEK sieraden
KEK-sieraden geeft natuurlijk heel erg veel om haar producten en doet logischerwijze haar best om deze in topconditie aan je te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met KEK-sieraden. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact opneemt zak KEK-sieraden zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging. Je neemt contact op door een e-mail te sturen naar info@kek-sieraden.nl.
Ik heb een klacht, wat nu?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wanneer je niet tevreden bent kun je contact opnemen met: info@kek-sieraden.nl. We proberen het probleem dan natuurlijk zo snel mogelijk op te lossen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Waar vind ik het retourformulier?
Het retourformulier vind je door op onderstaande link te klikken: