Bestellen & betalen
Bestellen
Hoe weet ik welke maat armband ik moet bestellen?
Wil jij je armband op maat gemaakt? Klik dan hier om te lezen hoe je weet welke maat je het beste kunt bestellen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Wat leuk dat jij graag een KEK sieraad wilt bestellen! Hieronder lees je hoe je dit kunt doen via de website.
1. Klik op het sieraad dat jij graag wilt kopen.
2. Kies de juist maat voor het sieraad. Hulp nodig? Hier kun je zien hoe je jouw polsmaat meet.
3. Plaats je item in je winkelwagen. Je kunt hierna verder winkelen of doorgaan naar afrekenen.
4. Klik rechtsonder op 'verder naar bestellen'. Je kunt nu een account aanmaken of doorgaan zonder account.
5. Vul jouw gegevens in en klik op 'volgende'.
6. Selecteer een verzendmethode en klik op 'volgende'.
7. Selecteer een betaalmethode en klik op 'volgende'.
8. Kijk goed na of je alles goed hebt ingevuld, accepteer de algemene voorwaarden en bevestig je bestelling door rechtsonder op 'koop nu' te klikken.
Als je een opmerking toe wilt voegen kan dat in het daarvoor bestemde veld.
9. Gelukt! Je bestelling wordt zo snel mogelijk verzonden.
Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Jazeker! Wanneer je je bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail. Niks ontvangen na 60 minuten? Check je spam!
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, is het mogelijk deze te wijzigen of annuleren. Neem hiervoor contact op via kekenkleur@gmail.com.
Mocht je de bestelling willen annuleren, dan wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen op je rekening teruggestort.
Kan ik sieraad helemaal naar mijn wens laten maken?
Jazeker! Het is mogelijk om een persoonlijk sieraad samen te laten stellen. Dat vind ik superleuk om te doen.
Wanneer doorgeeft welke kleuren en materialen je wilt, ga ik aan de slag en puzzel ik net zo lang tot jij helemaal tevreden bent.
Vul je dit Contactformulier in? Je mag daarin jouw wensen doorgeven, dan neem ik snel contact op met je!
Tip: Kijk even op de instagram-pagina @kek.sieraden voor toffe inspiratie.
Mijn bestelling is een cadeau. Kunnen jullie het leuk inpakken?
Bij KEK wordt elke bestelling ingepakt als een cadeautje. Een tof cadeau voor jezelf of iets onwijs leuks om te geven.
Wanneer je in het opmerkingenveld aangeeft dat het om een cadeautje gaat, pakken we het nog eens extra leuk in! Tip: geef aan voor welke gelegenheid het cadeautje is, dan proberen we het in dat thema in te pakken.
Betalen
Welke betaalmethodes kan ik gebruiken op de website?
Gelukkig kun jij uit een heleboel opties kiezen hoe jij het liefst wilt betalen. Bij KEK kun je betalen met:
- Ideal
- CreditCard
- Klarna: Betaal later
- Bancontact
Wat is Klarna en hoe werkt het als ik via Klarna wil betalen?
Om het mogelijk te maken om achteraf te betalen is KEK sieraden een samenwerkingsverband aangegaan met Klarna.
Met Klarna kun je achteraf betalen. Wat houdt dat in?
"Betaal in 30 dagen" wordt aangeboden door Klarna en biedt je de mogelijkheid om je bestelling geleverd te krijgen vóór je hoeft te betalen. Zodra je bestelling is verzonden, krijg je een link om te betalen. Je hebt vervolgens 30 dagen de tijd om de betaling uit te voeren. Lees meer.
- Zijn er extra kosten verbonden aan deze betaalmethode?
Er zijn geen extra kosten verbonden bij het gebruik maken van "Betaal in 30 dagen". Uiteraard kan Klarna wel extra kosten verrekenen, indien je factuur niet is betaald tegen de uiterlijke datum van overeenkomst.
- Zijn er extra kosten verbonden aan een late betaling met 'betaal in 30 dagen'?
Ja. Indien je factuur niet betaalt is na de afgesproken uiterlijke datum, zullen er bijkomende kosten verrekend worden door Klarna. Om je te helpen om op tijd te betalen zal zal Klarna, 2 dagen voor de uiterlijk betaaldatum, je een e-mail sturen.
- Hoe weet ik wanneer en hoe ik moet betalen?
Zodra je bestelling is verzonden zul je een e-mail met de betaalinstructies ontvangen van Klarna.
- Wat gebeurd er met mijn factuur nadat ik de artikelen retour gestuurd heb?
Zodra KEK de retourzending (gedeeltelijk of volledig) heeft ontvangen, krijg jij hiervan een bevestiging. Vervolgens zal Klarna een vernieuwde betalingsovereenkomst met een aangepaste betaling naar je toesturen. Indien het gaat om een retourzending van de complete bestelling, zal KEK een terugbetaling uitvoeren voor de tot nu gecollecteerde betalingen en de toekomstige afbetalingen annuleren.
- Hoe kan ik contact opnemen met Klarna?
Je kunt de klantenservice van Klarna bereiken via telefoon op +31 (0)20 80 82 852. Je kan ook 24/7 chatten met Klarna, door in te loggen op de Klarna APP Klarna's Customer Service Lees meer.
Ik wil graag weten of mijn betaling is gelukt. Hoe weet ik dit zeker?
Wanneer je denkt dat er iets mis is gegaan met je betaling (bijvoorbeeld doordat je een foutmelding krijgt), kan het zijn dat je niet zeker weet of je betaling goed is gegaan.
Je kunt dit checken door op je rekening te kijken of het bedrag is afgeschreven. Is dit niet het geval? Dan is de bestelling hoogstwaarschijnlijk niet goed doorgekomen.
Twijfel je of de betaling goed is doorgekomen? Stuur dan even een e-mail naar kekenkleur@gmail.com dan kunnen wij nakijken of jouw bestelling goed gelukt is.
Waar kan ik de factuur van mijn bestelling vinden?
Na het afrekenen ontvang je een mail met een bestelbevestiging, hierin vind je ook jouw factuur.
Heb je de mail niet ontvangen? Kijk dan voor de zekerheid even bij je ongewenste e-mail.
Zie je ook daar geen bevestigingsmail? Ga dan naar ’Mijn bestellingen’ in je account en klik op ‘Bekijk’ bij de betreffende bestelling. Via de knop ‘Print factuur’ kun je de factuur alsnog downloaden.
Geen account aangemaakt? Stuur dan even een mailtje naar info@kek-sieraden.nl.