Verzenden & bezorgen
Verzenden
Uit welke verzendopties kan ik kiezen?
PostNL:
- Enveloppe
Bestel jij een ring, een scrunchie of oorbellen, dan kun je er voor kiezen om jouw bestelling te laten bezorgen in een enveloppe. Je betaald dan minder verzendkosten, maar let op! Als je voor deze verzendoptie kiest wordt je bestelling zonder track&trace code verzonden.
Houdt er rekening mee dat het soms langer kan duren voor dat jouw bestelling wordt afgeleverd. Daarnaast is KEK niet aansprakelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden, verlies, diefstal of beschadiging door de post.
- Brievenbuspakje
Jouw bestelling wordt verzonden met PostNL. De verzendkosten voor deze optie zijn €4,15. Elk brievenbuspakketje heeft een track&trace code, deze ontvang je nadat jouw bestelling is verzonden.
- Pakketje
In de meeste gevallen ontvang je een brievenbusdoosje, wanneer dit niet past ontvang je een pakketje. De verzendkosten blijven dan gewoon €4,15.
Ophalen bij KEK:
Wil jij jouw bestelling graag ophalen in Eindhoven? Dat kan. Je kunt, na het vullen van je winkelwagen en het invullen van al je gegevens, de knop 'gratis ophalen in Eindhoven' aanvinken.
Wanneer jouw bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een e-mail zodat we samen een ophaalmoment af kunnen stemmen. Je kunt met een tikkie of contant betalen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Het is mogelijk om je bestelling op afspraak op te halen in Eindhoven.
Je kunt, na het vullen van je winkelwagen en het invullen van al je gegevens, de knop 'gratis ophalen in Eindhoven' aanvinken. Wanneer jouw bestelling klaar is voor verzending, ontvang je een e-mail zodat we samen een ophaalmoment af kunnen stemmen. Je kunt met een tikkie of contant betalen.
Wat zijn de verzendkosten?
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
- Enveloppe (alleen mogelijk bij ring/scrunchie/oorbellen): € 1,80
- Brievenbuspakketje: €4,15 voor bestellingen onder € 75,-
- Gratis verzending voor bestellingen vanaf € 75,-
Kan ik mijn adres nog wijzigen?
Heb je per ongeluk een verkeerd adres opgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact op door een e-mail te sturen naar info@kek-sieraden.nl
Geef hierbij het ordernummer & het juiste adres door, zodat er gekeken kan worden of het adres nog gewijzigd kan worden. Wanneer jouw pakketje al verzonden is gaat dit helaas niet meer, zorg daarom dat je goed je gegevens checkt voor dat je de bestelling definitief plaatst.
Bezorgen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De meeste van onze producten worden op bestelling gemaakt. Wanneer jij je bestelling geplaatst hebt gaan we zo snel mogelijk aan de slag om jouw mooie nieuwe sieraad te maken.
De meeste bestellingen zullen binnen 3-7 dagen verstuurd worden. Je krijgt altijd een mailtje met de track&trace code wanneer jouw bestelling verzonden is, zodat je weet wanneer je het pakketje kunt verwachten.
Nadat jouw pakketje is verzonden zal de aflevering meestal de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.
Kan ik mijn bestelling volgen?
- Enveloppe:
Als je voor deze verzendoptie kiest wordt je bestelling zonder track&trace code verzonden.
Houdt er rekening mee dat het soms langer kan duren voor dat jouw bestelling wordt afgeleverd. Daarnaast is KEK niet aansprakelijk voor overschrijding van de aangegeven levertijden, verlies, diefstal of beschadiging door de post.
- (Brievenbus)pakketje:
Jazeker! Nadat jouw bestelling verzonden is ontvang je een track&trace code van PostNL. Je ontvangt deze code in je e-mail zodat je de bestelling kunt volgen.
Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?
Wanneer je een bestelling hebt gedaan wil je jouw nieuwe sieraden natuurlijk zo snel mogelijk dragen!
Brievenbuspakketje of pakketpost: Nadat jouw bestelling is verzonden ontvang je een e-mail met een link naar de track&trace code van jouw pakketje. Door op deze code te klikken kun jij je bestelling volgen. Superhandig! Want zo kun je precies het bezorgmoment zien.
Enveloppe: Wordt jouw bestelling verzonden in een enveloppe? Dan kun je jouw pakketje helaas niet volgen. Natuurlijk krijg je wel een e-mail wanneer jouw bestelling verzonden is.
Waar vind ik mijn bezorgmoment?
Wanneer je een brievenbuspakketje krijgt ontvang je nadat jouw bestelling is verzonden een e-mail met een link naar de track&trace code van jouw pakketje.
Door op deze code te klikken kun jij je bestelling volgen. Superhandig! Want zo kun je precies het bezorgmoment zien.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd geleverd is?
Elk sieraad van KEK wordt met grote zorg gemaakt. Elke bestelling wordt netjes en beschermd ingepakt. Desondanks kan het gebeuren dat er iets mis is met de bestelling.
Het is belangrijk om dit zo snel mogelijk te melden. Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@kek-sieraden.nl.
Meer hierover lees je hier
Wat moet ik doen als ik mijn pakketje niet ontvangen heb?
Wanneer jouw pakketje niet bezorgd is of wanneer jij je zorgen maakt om je bestelling mag je altijd contact opnemen met KEK. Je kunt hiervoor een e-mail sturen naar info@kek-sieraden.nl
Wij nemen na ontvangst zo snel mogelijk contact op met je.